Jednou z nejdůležitějších komponent brzdového systému jsou brzdové destičky. Díly, které jsou odpovědné za bezhlučné zastavení vozidla, jsou každý den vystaveny neuvěřitelnému zatížení. Faktem je, že tlak vytvořený v systému může dosáhnout až 2 000 psi (síla 140 kg na cm2) a teploty mohou dosahovat až 700ºC. To je důvod, proč byste nikdy při volbě brzdových destiček a brzdových čelistí neměli spoléhat na kompromis!

Delphi – jako přední výrobce bezpečnostních technologií vyžaduje, aby brzdové destičky byly konstruovány, vyráběny a testovány tak, aby splňovaly stejné standardy týkající se výkonu, konzistence a životnosti jako originální díly (OE). Říkáme tomu „5 vrstev kvality“ od Delphi. Takže když myslíte na kvalitu brzdění, pamatujte na pět důvodů. Nezapomeňte Delphi.

  1. Podložka

Jedním z tajemství tichého brzdění jsou podložky snižující hluk. Nicméně na trhu s náhradními díly je řada výrobců nepoužívá jako standardní komponent. Naše podložky v OE kvalitě jsou několikanásobně potaženy materiály s odlišným stupněm tlumení. Vrstvy jsou přesně sladěny, aby byly využity jejich nejlepší vlastnosti – po pečlivém vybrání materiálů je materiál nanášen buď mechanicky, lisováním a/nebo lepený za horka pro vynikající redukci hluku.

  1. Základní deska

Základní deska poskytuje základnu pro všechny ostatní komponenty systému, takže je samozřejmé, že musí být pevná a odolná. Všechny Delphi základní desky jsou vyrobeny z vysoce pevného ocelového výlisku do stejného tvaru 5 vrstev kvality Brzdové destičky Delphi a provedení jako OE. Speciální práškové lakování, vysoce odolné vůči extrémním teplotám a chemikáliím/olejům, pomáhá zajistit optimální ochranu proti korozi. To také pomáhá udržovat přesné rozměry a tolerance pro snadnější instalaci brzdových destiček a definovaný přenos tlaku z brzdového systému na obložení brzdové destičky.

  1. Vrstva pojiva

Technologie. Na rozdíl od jiných subjektů na trhu s náhradními díly jsou Delphi brzdové destičky vybaveny speciální podkladovou vrstvou. Vrstva je vložená mezi základní desku a třecí materiál, silná 3 mm. Absorbuje hluk, chová se jako tepelný izolátor a snižuje provozní teplotu třmenu. To má velký význam i při dlouhotrvajícím nebo intenzivním brzdění, protože to pomáhá snižovat přenos tepla do brzdové kapaliny, chrání brzdovou kapalinu před přehřátím a pomáhá udržovat účinné brzdění. Vrstva pojiva zvyšuje adhezi mezi základní deskou a třecím materiálem, což vede k získání silnějšího brzdového obložení.

  1. Třecí materiál

Brzdy na vysoce výkonných vozidlech pracují velmi odlišně od těch na malých „městských“ autech, takže je logické, že třecí materiál brzdového obložení by měl být přizpůsoben vozidlu. Delphi používá více než 130 různých třecích složek k vytvoření 20 jedinečných formulací pro dosažení nejlepšího výkonu. Jiní výrobci náhradních dílů používají pouze jeden nebo dva, což nevyhnutelně vede ke kompromisu ve výkonu. Ale nemůžeme usnout na vavřínech. Neustále testujeme nové formulace – více než 300 každý rok. Tento neustálý vývoj nám pomáhá zůstat vždy na špici, pokud jde o výkon brzd pro oba typy vozidel i o dopady na životní prostředí.

  1. Třecí plochy

Brzdové destičky Delphi OE disponují drážkováním, které podporuje rychlejší zajíždění a snižuje hluk během tohoto období. Bez ohledu na jeho úhel, tvar nebo pozici jsou navrženy tak, aby dokonale dosedly k třecímu materiálu a k tvaru destičky pro zajištění výkonu OE už od prvního dne. Naše brzdové destičky disponují štěrbinami. Stejně jako u produktů z prvovýroby tyto drážky umožňují destičce ohýbání bez poškození třecích materiálů a přispívají k odstranění vody a prachu z prostoru mezi brzdovým obložením a kotoučem.